Als je verbindingsproblemen ervaart of specifieke vragen hebt over je simkaart, raden we je aan om eerst onze kennisbank te raadplegen. Hier vind je mogelijk al de antwoorden die je zoekt. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan kun je altijd een ticket indienen via [email protected]. We staan klaar om je te helpen!

 

  •  Over InternationalSIM:
    • Wie zijn wij?
    • Wat is een data SIM Kaart?
    • Hoe werkt een Roaming SIM Kaart?
  •  Bestellingen, Betalingen & Levering:
    • Hoe snel wordt mijn SIM kaart geleverd?
    • Hoe volg ik mijn bestelling?
    • Waarom verzenden jullie niet gratis?
  •  Compatibiliteit:
    • Kan ik een data-only simkaart in mijn telefoon gebruiken?
    • Kan ik jullie simkaart gebruiken in een Mifi/4g-router?
    • Wordt gebruik (tethering) via een persoonlijke Hotspot toegestaan?
  •  Tarieven & Dekking:
    • Wat zijn de kosten van een simkaart?
    • Verloopt mijn tegoed?
    • Zijn er verborgen kosten?
  •  IoT en M2M:
    • Wat is een M2M Simkaart?
    • Wat voor bundels bieden jullie aan voor de M2M Simkaart?
    • Pooled Data
  •  Probleemoplossing:
    • Ik kan geen verbinding maken met internet, wat moet ik doen?
    • Hoe update ik de APN-instellingen op mijn Android-apparaat?
    • Hoe update ik de APN-instellingen op mijn IOS-apparaat?
  •  Overige:
    • Wat zijn APN instellingen?
    • Ondersteunt elke smartphone een eSIM?
    • Kan ik mijn verbruik bekijken?
    • Mijn bundel is op. Kan ik mijn simkaart opwaarderen?